Assalamualaikum....

Tahniah kerana berjaya jugak korang menjejaki kat blog aku yg x seberapa nie.. Aku Buat blog nie khas untuk sesape yg rase bosan dan tension, so korang bleh la belek2 citer2 lawak yang aku post kat blog nie.. Citer kat dalam nie bkan aku yg karang atau buat, kebnyakkanya aku jumpa kat forum2 dan website2.. Just nak share ngan korang je.....

P/S: Bahan-bahan yang terkandung dalam blog nie adalah semata-mata hanya untuk hiburan sahaja.. tidak berniat untuk menyingung mana-mana pihak...


Saturday, April 10, 2010

Xcident

semasa pak abu on the way ke kedai dia ternampak mael menunggang motor dengan laju lalu eksiden dan jatuh tergolek.pak abu pun menolong dengan mengangkat badan mael yang masih bernyawa ikan.sedang dia mengangkat badan mael,pak abu terkejut kerana mendapati kepala mael berpusing 180 darjah iaitu kepala berpusing kebelakang.
pak abu terus memulas semula kepala mael kedepan dengan sekuatnya.ketika itu pak abu melihat mael sudah tidak bernafas lagi.rupa rupanya kepala mael tidak tepusing ketika dia eksiden tadi.mael telah memakai jaket terbalik, yang belakang kedepan sebagai mana kebanyakan penunggang motosikal pakai.berdasarkan jaket itulah pak abu sangka kepala mael terpusing dan dia menyentap semula kedepan,padahal dia menyantap kebelakang....

No comments:

Post a Comment