Assalamualaikum....

Tahniah kerana berjaya jugak korang menjejaki kat blog aku yg x seberapa nie.. Aku Buat blog nie khas untuk sesape yg rase bosan dan tension, so korang bleh la belek2 citer2 lawak yang aku post kat blog nie.. Citer kat dalam nie bkan aku yg karang atau buat, kebnyakkanya aku jumpa kat forum2 dan website2.. Just nak share ngan korang je.....

P/S: Bahan-bahan yang terkandung dalam blog nie adalah semata-mata hanya untuk hiburan sahaja.. tidak berniat untuk menyingung mana-mana pihak...


Monday, April 12, 2010

Jeles dan Kantoi

alkisah tersebutla kisah seorang budak bernama imran jeles kerana ibunya telah melahirkan adik baru.pada satu hari imran telah mendapat idea untuk meracun adiknya.imran mengambil racun tikus yang ada didalam stor rumahnya dan menyapu racun tersebut pada pu***g payu dara emaknya ketika emaknya tidur keletihan.dengan harapan adiknya akan keracunan dan apabila adiknya sudah tiada maka seluruh perhatian akan kembali kepadanya.
petang esoknya belum sempat adik imran meminum susu ibunya,keracunan itu telah diketahui oleh keluarganya kerana pemandu ayahnya ditemui meninggal dengan mulut berbuih-buih dan keluar darah kerana keracunan tikus.

kenapa pemandu ayahnya yang mati ye??

No comments:

Post a Comment